Robienie zakupów w naszym sklepie internetowym przypomina zakupy w zwykłym butiku. Staramy się by było proste i intuicyjne. Tutaj też wkładamy przedmioty do koszyka, tyle że wirtualnego. Jest również wirtualna kasa. Warto jedynie wiedzieć że:
» Każdy klient w naszym sklepie otrzymuje swój własny koszyk, którego nie widzą inni klienci. Produkty można dodawać do koszyka ze strony danego produktu (zielone przyciski ze znakiem +).
» Po włożeniu wybranej biżuterii do koszyka mamy możliwość wyboru czy chcemy już iść Do Kasy i wybrać sposób zapłaty oraz podać dane do wysyłki, czy też Kontynuować Zakupy i włożyć do koszyka następny produkt. Tak samo jak w zwykłym sklepie można włożyć do koszyka kilka różnych produktów i dopiero podejść do kasy - wówczas całe zakupy wyślemy Ci w jednej przesyłce.
» W każdej chwili możesz się wycofać beż żadnych konsekwencji, dlatego nie bój się 'klikać' i dodawać produkty do koszyka.
» Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości - skontaktuj się z nami by uzyskać niezbędną pomoc.
Jeżeli uznasz że składanie zamówienia jest zbyt trudne, możesz również złożyć je telefonicznie. Wówczas trzeba jedynie podczas rozmowy podać kody wybranych produktów oraz adres do wysyłki. Najbardziej wygodną formą przesyłki jaką wtedy zalecamy jest wysyłka pobraniowa (czyli płatność u listonosza przy odbiorze).
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?