Staramy się aby zakupy w sklepie Jubileo.pl były maksymalnie bezpieczne zarówno dla klientów jak i również dla naszej firmy. Stosujemy zaawansowane rozwiązania informatyczne oraz korzystamy z usług profesjonalnej firmy hostingowej, która posiada szybkie serwery znajdujące się na terenie Polski.
Dbamy o prywatność klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Nigdy nie udostępniamy firmom trzecim adresów e-mail naszych klientów ani żadnych danych podawanych podczas zakupów. Wyjątkiem jest firma kurierska lub pocztowa, która dokonuje fizycznego dostarczenia produktów pod dany adres i musi go znać. Nienawidzimy spamu i dlatego też sami go nie wysyłamy.
Wszelkie podstrony sklepu na których klient podaje swoje dane lub wysyła wiadomości do obsługi sklepu są chronione bezpiecznym połączeniem SSL aby dodatkowo zabezpieczyć wprowadzane informacje. Użycie tego typu zabezpieczenia potwierdza otrzymany certyfikat CERTUM SSL wystawiony przez uznaną Polską firmę Asseco.
Nie jesteśmy młodą firmą gdyż istniejemy od 1986 roku. Samą sprzedaż internetową prowadzimy już od ponad 12 lat, a naszą reputację można sprawdzić m.in na naszym profilu w portalu Allegro.pl, gdzie zdobyliśmy już tysiące pozytywnych komentarzy od naszych klientów.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?