Każde zamówienie złożone w naszym sklepie ma przypisany tzw. status. Ulega on zmianie w zależności od etapu realizacji. O każdej takiej zmianie staramy się informować emailem by klienci wiedzieli np. kiedy spodziewać się przesyłki. Historię statusów jak i ten bieżący można sprawdzić, po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto.
Staramy się by każdy status był intuicyjny i zrozumiały, dlatego używamy nazw opisowych typu:
Oczekuje na wpłatę - wpłata nie została jeszcze dokonana
Zapłacone - do wysłania - zarejestrowaliśmy wpłatę i zamówienie czeka na wysyłkę
Za pobraniem - do wysłania - zamówienie czeka na wysyłkę za pobraniem
Wysłane - przesyłka została już nadana
Anulowane - zakup został odwołany
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?