Przy każdym produkcje w sklepie prezentujemy cenę po jakiej sprzedajemy dany produkt (naszą cenę) oraz cenę rynkową - jest ona przekreślona. Oznacza ona w przybliżeniu średni poziom cenowy dla danego produktu, kiedy byłby on sprzedawany w sklepie stacjonarnym. Dokładamy wielu starań aby nasza biżuteria była sprzedawana po możliwie niskich cenach i by w ten sposób była dostępna dla szerokiego grona klientów. Współpracujemy z producentami i hurtowniami biżuterii a część wyrobów wytwarzamy we własnym zakresie. W połączeniu z charakterystyką sprzedaży w internecie, która odbywa się zupełnie inaczej niż w zwykłym sklepie oraz znajomością branży umożliwia to nam oferowanie bardzo atrakcyjnych cen.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?