W chwili obecnej nasz sklep internetowy dla zamówień krajowcyh umożliwia dwie bardzo proste metody regulowania należności: wpłata na konto lub opłata za pobraniem.
» Pierwsza metoda polega na wykonaniu przelewu lub wpłaty na nasze konto bankowe w Multibanku tuż po złożeniu zamówienia. Numer konta wraz z pełnym podsumowaniem oraz numerem zamówienia przesyłamy wówczas emailem, tak by można je było łatwo przepisać. Jest to sposób doceniany przez użytkowników internetowych kont bankowych, gdzie opłata za przelew jest bardzo niska, samo dokonanie przelewu trwa tylko chwilę, a pieniądze docierają na miejsce bardzo szybko.
» Druga metoda gwarantuje natomiast maksymalną wygodę. Polega ona na tym że płacimy gotówką za całe zamówienie bezpośrednio u listonosza lub kuriera w momencie odbioru paczki.
Dla zamówień realizowanych na terenie Unii Europejskiej możliwa jest jedynie płatność przelewem.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?