Posiadanie konta w banku nie jest niezbędne do kupowania biżuterii w naszym sklepie internetowym. Jeżeli decydujemy się na wysyłkę z wpłatą na konto, a nie posiadamy własnego rachunku bankowego, to wówczas możemy dokonać wpłaty na poczcie przy pomocy odpowiedniego druku. Trzeba go tylko wypełnić danymi które przesyłane są emailem po zakupie (numer konta, numer zamówienia, kwota). Nie ma dla nas znaczenia czy wpłata jest dokonywana w okienku na poczcie czy też np. z banku internetowego.
Istnieje również możliwość zamówienia przesyłki za pobraniem pocztowym. Wówczas za całe zamówienie zapłacimy gotówką u listonosza lub kuriera.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?