W przypadku zamawiania kilku różnych przedmiotów, całość wysyłamy razem w jednej przesyłce i nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat, tak jak to bywa często np. na aukcjach Allegro. Posiadamy jeden zryczałtowany koszt dostawy, który nie ulega zmianie nawet jeśli przesyłka waży dużo więcej. Wprowadziliśmy takie rozwiązanie by ułatwić naszym klientom dokonywanie również i większych zamówień, co w połączeniu z niskim poziomem cen jakie prezentujemy, daje razem dużo większą radość i korzyść z zakupów.
Dlatego serdecznie zachęcamy: warto zamawiać kilka sztuk gdyż koszty wysyłki są pojedyńcze.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?