Sklep Jubileo.pl posiada własny magazyn i staramy się pokazywać tylko te produkty, które aktualnie posiadamy na stanie i które można szybko zapakować i wysłać. Przy wyświetlaniu każdego produktu prezentujemy informację o aktualnym stanie naszego magazynu np. produkt jest dostępny i obecnie nie umożliwiamy zamawiania produktów których aktualnie nie ma w magazynie. W odróżnieniu od niektórych innych sklepów, pragniemy by zamówienie dotarło do klienta jak najszybciej, bezpośrednio od nas i bez żadnych pośredników.
Istnieje również możliwość, że np. dwie osoby będą chciały zamówić tą samą biżuterię lecz ilość w magazynie będzie niewystarczająca. Wówczas o realizacji zamówienia będzie decydowała kolejność dokonania zakupu. Gdyby okazało się jednak że danego produktu nie ma w magazynie a klientowi udało się go zamówić, wówczas skontaktujemy się by ustalić dalsze działanie.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?