Sprzedaż w sklepie internetowym Jubileo.pl prowadzona jest przez firmę Jubileo Andrzej Talikowski, ul. Zelwerowicza 21a, 90-147 Łódź, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polski. Firma zarejestrowana jest pod numerem NIP: 7251942878, Regon: 101497880.
Jesteśmy legalnie działającą firmą handlowo-usługową będącą płatnikiem VAT. Sklep Jubileo działa od 2010 roku, jednakże jako firma rodzinna ARTAL na polskim rynku działamy już od 1986 roku. Do tej pory sprzedawaliśmy głównie za pośrednictwem portalu Allegro.pl, jednak zdecydowaliśmy się na poszerzenie działalności o własny sklep internetowy. Na Allegro posiadamy już ponad 30 tys. komentarzy i przeszło 1200 jednocześnie trwających aukcji.
- Jaki jest numer Waszego konta bankowego?
- Ile kosztuje wysyłka?
- Podoba mi się biżuteria, chcę ją kupić. Jak robić zakupy?
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
- Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe poza granicę Polski?
- Nie posiadam konta bankowego. Czy mogę zrobić zakupy?
- Chcę zamówić kilka przedmiotów. Czy otrzymam je w jednej przesyłce?
- Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
- Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?
- Jaka firma prowadzi sklep Jubileo.pl?
- Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub wymienić?
- Czy zakupy w sklepie internetowym są bezpieczne?
- Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?
- Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
- Czy można płacić kartą kredytową?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Listonosz nie zastał mnie w domu. Jak mogę odebrać przesyłkę?
- Dlaczego warto kupować w sklepie internetowym Jubileo.pl?
- Czym różni się biżuteria sztuczna od biżuterii jubilerskiej?
- Co to są "tagi"?
- Co oznacza przekreślona "Cena rynkowa"?
- Co to jest SSL?
- Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?